[Postfixbuch-users] smtp_auth via mysql

Berger, Stefan (IT-Management) stefan.berger at uniteddata.de
Fr Jan 28 09:48:02 CET 2005

Hi Leute,

folgendes in das Cyrus Sasl spec ergänzen:
   bei den compile Parametern

              --enable-sql=yes
              --with-mysql=/usr/include/mysql

und dann noch die libs....
           %{_libdir}/sasl2/libsql.la
           %{_libdir}/sasl2/libsql.so.*

Speichern und das RPM neu bauen, danach kann smtp_auth inder smtpd.conf
über SQL eingerichtet werden.

Viel Erfolg

Stefan Berger

-IT-Management-

United Data GmbH

Wir bringen Sie ins Gespräch.

address:
Nonnenstrasse 19
04229 Leipzig

phone:        +49 (0)3461 28 25 43
fax:          +49 (0)341 9401 333
mobile:       +49 (0)172 372 123 1
email:        stefan.berger at uniteddata.de
www:          www.uniteddata.de

This e-mail may contain information that is privileged and confidential.
The information is intended only for the use of the addressee. If you are
not the intended recipient, you are hereby notified that any dissemination
of this
communication is strictly prohibited and may be unlawful. If you have
received this e-mail in error, please notify Uniteddata immediately and
erase all copies of the message.