outlook.com, oder Microsofts Anti-Spam Strategie

Stefan Schäfer ml at fsproductions.de
Do Okt 15 07:53:33 CEST 2015

Ich habe auf erneute Rückfrage jetzt das erhalten:

"Recent activity coming from your IP Range (*4x.x.x.x4/29*) has been
flagged by our system as suspicious, causing your IPs to become blocked.
I have conducted an investigation into the emails originating from your
IP space and have implemented mitigation for your deliverability
problem. *This process may take 24 - 48 hours to replicate completely
throughout our system."
*
Klingt als würde daran gearbeitet, hab jedoch meine Zweifel.*

*Das ist vor allem deswegen interessant, weil ich mal in meinen Logs
nach Email-Verkehr zwischen meinem Server und outlook.com**bzw.
hotmail.com geschaut habe. 99% des Traffics ist eingehend und Spam!

Stefan

--
www.invis-server.org

Stefan Schäfer