[Postfixbuch-users] Merkwürdige Fehlermeldung: "insufficient memory"

Rustedt, Florian Florian.Rustedt at smartnet.de
Di Mär 17 15:49:53 CET 2009

Nix Amavis, nix Spamschutz ;)

War einfach nur als plumper Relay für eingehende Emails an unsere Domain konfiguriert, wie gesagt, ist zum Testen von xen bisher, der Feinschliff folgt noch.

Ich vermute, das die 5000er eine backscatter-Mail war, werd mich mit dieser als nächstes auseinandersetzen.

Gruß, Florian

IMPORTANT: The contents of this email and any attachments are confidential. They are intended for the
named recipient(s) only.
If you have received this email in error, please notify the system manager or the sender immediately and do
not disclose the contents to anyone or make copies thereof.
*** eSafe scanned this email for viruses, vandals, and malicious content. ***