[Postfixbuch-users] cyrus virtdomains

Berger, Stefan (DIMA Systems AG) stefan.berger at dima-systems.de
Sa Jan 14 10:49:25 CET 2006

stimmt alles soweit, mit dem lmtp musst du schauen. Den Pfad musst du
natürlich auf den lmtp Pfand anpassen, der in der cyrus.conf definiert
ist. Wegem squirrelmail schaust du dir halt die Logeintäge beim Login
an, das geht recht gut.

Gruß SB

--
Stefan Berger

Dima Systems AG

address:
Nonnenstrasse 39
04229 Leipzig

phone:	+49 (0) 3641 28  254 3
mobile: +49     172  372 123 1
email:	stefan.berger at dima-systems.de

This e-mail may contain information that is privileged and confidential.
The information is intended only for the use of the addressee. If you are not the intended recipient, you are hereby notified that any dissemination of this communication is strictly prohibited and may be unlawful. If you have received this e-mail in error, please notify United Data GmbH immediately and erase all copies of the message.