[Postfixbuch-users] Cyrus Mailboxumzug

Berger, Stefan stefan.berger at uniteddata.de
Sa Feb 19 16:32:03 CET 2005

Andreas Winkelmann schrieb:

>localhost> cm user/mailbox
>localhost> lm user/mailbox
>user/mailbox (\HasNoChildren)
>localhost> renm user/mailbox user/vorname.nachname at domain.tld
>localhost> lm user/vorname.nachname at domain.tld
>user/vorname.nachname at domain.tld (\HasNoChildren)
>localhost>
>
>Siehe imapd.conf(5) und cyradm(1)

danke erstmal,

die Mailboxen liegen aber nicht im user/mailbox format vor sondern im
user.mailbox.. siehe Text. Eine Umbenennung von user. nach user/ ist
nicht möglich. Habs aber auch so gelöst...

--
Stefan Berger

-IT - Management-

United Data GmbH

Wir bringen Sie ins Gespräch.

address:
Nonnenstrasse 19
04229 Leipzig

phone:        +49 (0)341 200 949 01
fax:          +49 (0)341 940 1 333
mobile:       +49 (0)172 37 21 231
email:        stefan.berger at uniteddata.de
www:         www.uniteddata.de

This e-mail may contain information that is privileged and confidential. The
information is intended only for the use of the addressee. If you are not the
intended recipient, you are hereby notified that any dissemination of this
communication is strictly prohibited and may be unlawful. If you have received this
e-mail in error, please notify Uniteddata immediately and erase all copies of the
message.