[fessenheim-fr] Zum 8. Fukushima-Jahrestag am 11.3.2011

Kitty de bruin kittydebruin64 at gmail.com
Mi Mär 6 09:29:09 CET 2019

voici les actions contre le Nuke dans le pays bas:

Nieuwe kerncentrales- AKB reünie - Klimaatmars - vacature

Geen afbeeldingen? Webversie
<https://wise.cmail20.com/t/r-e-jtkdihik-kddudhqit-p/>
<https://wise.cmail20.com/t/r-l-jtkdihik-kddudhqit-r/>

*Nu klimaatactie, dus geen kernenergie!*

Nu het klimaatdebat in alle hevigheid aanwezig is, wordt door sommige
partijen ook weer gezinspeeld op het bouwen van een nieuwe kerncentrale.
Een schijnoplossing die échte klimaatactie alleen maar tegenhoudt.

Daarom zijn we een petitie
<https://wise.cmail20.com/t/r-l-jtkdihik-kddudhqit-y/>gestart. We willen
dit kabinet duidelijk maken dat we verwachten dat ze met écht duurzame
oplossingen komen en de ontwikkeling van duurzame energie niet blokkeren
met geneuzel over een nieuwe kerncentrale.

Doet u mee?
Teken de petitie! <https://wise.cmail20.com/t/r-l-jtkdihik-kddudhqit-j/>

<https://wise.cmail20.com/t/r-l-jtkdihik-kddudhqit-t/>

*Klimaatmars: Kom ook!*

* Don't Nuke the Climate *

Aanstaande zondag is het zo ver. De grootste klimaatmars ooit. WISE wil
luid en duidelijk aanwezig zijn en we hopen daarom ook dat velen van jullie
met ons blok mee zullen lopen.

   - *Wanneer: Zondag 10 maart*
   - *Waar: De fietskelder op het beursplein
   <https://wise.cmail20.com/t/r-l-jtkdihik-kddudhqit-i/>(Let op! Dit kan
   anders zijn dan wat je eerder hebt gehoord.)*
   - *Hoe laat: Vanaf 12:30 kun je je bij ons aansluiten of je vlag ophalen*

*Hopelijk tot zondag! *

<https://wise.cmail20.com/t/r-l-jtkdihik-kddudhqit-d/>

*Reunie Anti Kernenergie Beweging  *

Jaaaaaa! Het is zo ver. De Grote AKB Reünie op *24 maart aanstaande*. Voor
iedereen die ooit wat gedaan heeft tegen kernenergie, klein of groot,
radicaal of ludiek, gelukt of mislukt, hilarisch of beschamend. 40 jaar
geleden of vorig jaar. Met muziek, de 'kernenergie-parafernalia-ruilbeurs’,
films, oude en nieuwe discussies, de zeepkist voor vlammende en
beschouwende betogen, catering van Rampenplan

Het is 2019 en wie had gedacht dat de VVD opnieuw zou gaan pleiten voor de
bouw van nieuwe kerncentrales “om het klimaat te “redden…?

In november hebben we het 40-jarig bestaan van WISE gevierd en in de
aanloop naar dat jubileum kregen we van veel kanten te horen dat het zo
leuk zou zijn een reünie van en voor ‘de AKB’ te organiseren. En ja, dat
vonden wij ook een leuk idee. *Op 24 maart is het zo ver: De Grote AKB
Reunie*

Voor echt iedereen die wel eens wat met kernenergie heeft gedaan. Of je nou
alle blokkades van Dodewaard hebt meegemaakt of een keer een petitie hebt
getekend; je ben van harte welkom.

*Wanneer: 24 maart, van 14.00 tot 19.00 uur*

*Waar: Locatie Breekjaar, Utrecht *(laat ons weten of je komt, dan sturen
wij de details)

*Opgeven: heel graag, dan weten we een beetje waar we aan toe zijn. Dat kan
hier: https://wisenederland.nl/grote-akb-reunie
<https://wise.cmail20.com/t/r-l-jtkdihik-kddudhqit-h/>*

*Catering: Rampenplan*

Wij proberen zo veel mogelijk mensen te bereiken, maar het helpt enorm als
je zelf ook nog even aan de slag gaat; denk aan je oude vrienden uit de
basisgroep, het Energiekomitee, de stroomgroepen, redacties van Allicht,
Onderstroom, Afval, Bluf! en alle lokale blaadjes, actiemaatjes,
mede-lobbyisten…

Tot ziens op de 24e maart!
Geef je op <https://wise.cmail20.com/t/r-l-jtkdihik-kddudhqit-k/>

*Steun ons *

We krijgen veel complimenten voor onze acties, publicaties en activiteiten.
En dat is natuurlijk leuk! WISE heeft nu ongeveer 1300 donateurs. Om ons
werk te kunnen blijven doen en volstrekt onafhankelijk te blijven moet dat
aantal groeien. Help je ons?
Doneer <https://wise.cmail20.com/t/r-l-jtkdihik-kddudhqit-u/>