[Postfixbuch-users] @Peer: Kapitel 19 - MySQL-basierterWeb-Free-Mailer

Berger, Stefan (IT-Management) stefan.berger at uniteddata.de
Di Feb 8 08:48:39 CET 2005

Hallo zurück,

man könnte anstatt der uralt Courier Version aus der Anleitung die
aktuelle installieren, ansonsten ist das Howto sehr ordentlich.

Viel Erfolg dabei!

Stefan Berger

-IT-Management-

United Data GmbH

Wir bringen Sie ins Gespräch.

address:
Nonnenstrasse 19
04229 Leipzig

phone:        +49 (0)3461 28 25 43
fax:          +49 (0)341 9401 333
mobile:       +49 (0)172 372 123 1
email:        stefan.berger at uniteddata.de
www:          www.uniteddata.de

This e-mail may contain information that is privileged and confidential.
The information is intended only for the use of the addressee. If you are
not the intended recipient, you are hereby notified that any dissemination
of this
communication is strictly prohibited and may be unlawful. If you have
received this e-mail in error, please notify Uniteddata immediately and
erase all copies of the message.